top of page

Controller | Aannemingsbedrijf van der Vlist

Bijgewerkt op: 18 sep. 2023

Op onze afdeling administratie is het nooit saai. Samen met je collega’s draag jij de verantwoording voor de financiële administratie van ons aannemingsbedrijf en kraanverhuurbedrijf. Je functie omvat diverse boekhoudkundige werkzaamheden zoals het uitzoeken van grootboeken, afhandelen facturatie, inboeken van kosten en samenwerking met onze huidige controller.

Je hebt een hands-on mentaliteit, denkt proactief mee en weet hoe je zaken moet organiseren en gedaan moet krijgen. Je bent stressbestendig en functioneert het beste in een team. Ook heb je een sterk gevoel voor verantwoordelijkheid.

WIE ZOEKEN WIJ

Jij:

  • Bent parttime of fulltime beschikbaar (minimaal 24 uur)

  • Hebt MBO3/MBO4-diploma richting boekhouding/administratie

  • Hebt ervaring in een soortgelijke functie

  • Hebt uitstekende vaardigheden wat betreft MS Office en andere relevante softwareprogramma's

  • Ervaring met AFAS is een pre, maar geen vereiste

  • Bent flexibel en vindt het leuk verschillende werkzaamheden op te pakken

  • Bent resultaatgericht


WAT WIJ BIEDEN
  • Een uitstekend salaris, afhankelijk van ervaring

  • Een open en informele werksfeer

  • Werken in een modern kantoor

  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden

  • CAO Bouw en Infra

  • Pensioen opbouw BPF

  • Arbeidsovereenkomst voor (on)bepaalde tijd

  • Werken bij een gezond en groeiend bedrijf

Ben je nieuwsgierig geworden, heb jij minimaal een MBO-diploma en affiniteit met bovenstaande werkzaamheden? Kom gerust langs voor een gesprek.



Of mail je motivatie en CV naar administratie@petervdvlist.nl

bottom of page