Op onze afdeling administratie is het nooit saai. Samen met je collega’s draag jij de verantwoording voor de financiële administratie van ons aannemingsbedrijf en kraanverhuurbedrijf. Je functie omvat diverse boekhoudkundige werkzaamheden zoals het uitzoeken van grootboeken, afhandelen facturatie, inboeken van kosten en samenwerking met onze huidige controller.
Je hebt een hands-on mentaliteit, denkt proactief mee en weet hoe je zaken moet organiseren en gedaan moet krijgen. Je bent stressbestendig en functioneert het beste in een team. Ook heb je een sterk gevoel voor verantwoordelijkheid.

WIE ZOEKEN WIJ
Jij:
Bent parttime of fulltime beschikbaar (minimaal 24 uur)
Hebt MBO3/MBO4-diploma richting boekhouding/administratie
Hebt ervaring in een soortgelijke functie
Hebt uitstekende vaardigheden wat betreft MS Office en andere relevante softwareprogramma's
Ervaring met AFAS is een pre, maar geen vereiste
Bent flexibel en vindt het leuk verschillende werkzaamheden op te pakken
Bent resultaatgericht
WAT WIJ BIEDEN
Een uitstekend salaris, afhankelijk van ervaring
Een open en informele werksfeer
Werken in een modern kantoor
Goede secundaire arbeidsvoorwaarden
CAO Bouw en Infra
Pensioen opbouw BPF
Arbeidsovereenkomst voor (on)bepaalde tijd
Werken bij een gezond en groeiend bedrijf
Ben je nieuwsgierig geworden, heb jij minimaal een MBO-diploma en affiniteit met bovenstaande werkzaamheden? Kom gerust langs voor een gesprek.
Klik hier om direct te solliciteren!
Of mail je motivatie en CV naar administratie@petervdvlist.nl